Werkwijze

Persoonlijk contact, aandacht en advies op maat. Dat kenmerkt De Tijd Bedrijfskleding. We kennen onze klanten en weten wat hun wensen zijn. In onze ogen essentiële elementen voor het krijgen en behouden van tevreden klanten. We kijken stap voor stap waar u behoefte aan heeft. Zo vinden we samen passende oplossingen voor al uw vraagstukken op het gebied van bedrijfskleding. Graag geven we u een indruk van wat u van ons kunt verwachten.

Stap 1. Kennismaking en inventarisatie

Als het eerste contact is gelegd, nodigen we u uit voor een nadere kennismaking. In dit stadium inventariseren we uw wensen en bespreken de diverse mogelijkheden. U maakt direct ook nader kennis met ons; wie zijn we, hoe werken we en wat kunnen we voor u betekenen? Voor een impressie van onze werkwijze verwijs ik u naar onze introductie video.

Stap 2. Samenstelling van de kledinglijn en logo's

Wanneer voor ons duidelijk is wat u zoekt verzorgen wij een advies op maat. De snelste of goedkoopste oplossing is niet altijd de beste voor uw situatie. Tenzij dat juist is wat u zoekt. Op basis van de inventarisatie adviseren wij u over mogelijke modellen, kleuren, aantallen en gebruik van uw logo.

Stap 3. Offerte

Uit uw wensen en ons advies rolt een kostenplaatje. Voordat we aan de slag gaan, ontvangt u van ons een (digitale) offerte. Wanneer we het eens zijn over de artikelen, aantallen en prijs, is de opdracht definitief en gaan we voor u aan de slag.

Stap 4. Maat opnemen

De keuze voor de kledingstukken is al gemaakt, maar we zorgen natuurlijk ook dat deze uw medewerkers perfect passen. Daarom nemen wij alle maten op. In overleg plannen we hiervoor een sessie in onze winkel of bij u op locatie. Naast de standaardmaten zijn ook extra grote of extra kleine maten probleemloos leverbaar. Deze afwijkende maten laten we maken, zodat iedereen probleemloos in dezelfde kledinglijn werkt.

Stap 5. Verstellen

Het kan zijn dat de standaardmaten en modellen net niet aansluiten bij uw wensen. Of dat een van uw medewerkers afwijkende maten draagt. In dat geval verzorgen we in eigen atelier alle mogelijke verstelwerkzaamheden. Zodat de kleding in alle gevallen als gegoten zit. Klik hier voor meer informatie over ons naaiatelier.

Stap 6. Artikelen bedrukken of borduren

Om te zorgen dat uw bedrijfskleding perfect aansluit bij uw huisstijl, kunnen we die van uw bedrijfslogo voorzien. Daarvoor bedrukken of borduren we de kledingstukken, afhankelijk van uw wensen. Dit kan al per stuk. Kwaliteit gegarandeerd. Klik hier voor meer informatie over borduren en bedrukken.

Stap 7. Per persoon verpakken

Zeker wanneer u veel medewerkers tegelijk in het nieuw steekt, kan het een uitzoekwerk zijn om iedereen van de juiste maat en kleding te voorzien. Als extra service leveren wij de kleding daarom per persoon verpakt aan. De naam van de drager staat ook vermeld op de pakbon en factuur. Dat bespaart u veel tijd met het controleren van facturen.

Stap 8. Bezorgen

De meeste (kleine) orders worden verstuurd via onze pakketdienst, maar in de regio Den Haag en omstreken bezorgen “De Tijd” medewerkers zelf ook. Bel ons voor de mogelijkheden via 070-3456840 of stuur ons een email info@detijdbedrijfskleding.nl.

Stap 9. Facturering

Na aflevering van alle kleding ontvangt u van ons een duidelijke en overzichtelijke (verzamel)factuur. Hierop is precies terug te zien wat u heeft besteld, wanneer en voor wie. De factuur wordt eventueel voorzien van uw kenmerk of ordernummer.

Stap 10. B2B portal

Indien gewenst kunnen we voor toekomstige bestellingen een B2B portal aanmaken. In deze portal staan uitsluitend de artikelen die u heeft uitgekozen. Zo bestelt u in de toekomst nog sneller en gemakkelijker.

Stap 11. Kwaliteit

Een opdracht is wat ons betreft niet afgerond als de factuur de deur uit is. We vinden het belangrijk om te weten of alles naar wens is afgeleverd. Hoewel we werken met ervaren partners en hoogwaardige producten, kan er onverhoopt iets misgaan. In dat geval kunt u altijd bij ons terecht. Wij zoeken dan naar een passende oplossing. U kunt ons met een klacht of opmerking altijd bellen of e-mailen. Samen komen we er zeker uit.