Ons Team

Adviseur/Eigenaar

Als je mij vraagt wat ik het leukste vind aan mijn werk dan is het wel de dynamiek. Elke dag is anders. De ene dag ben ik buiten de deur, op bezoek bij klanten om advies te geven, maten op te nemen of te bezorgen. De andere dag sta ik in de winkel klanten te helpen, werkschoenen aan te vullen, medewerkers te begeleiden of gesprekken te voeren met leveranciers.

Ik word er helemaal gelukkig van om op deze manier mijn leven in te vullen en mijn passie voor bedrijfskleding samen met mijn team over te kunnen brengen op de klant.

U kunt bij mij terecht voor:

  • Adviesgesprekken (in de winkel of op locatie)
  • Offertes
  • Opmerkingen/ Klachten

eva@detijdbedrijfskleding.nl

Assistent bedrijfsleider

Mijn functie is het proces van de orders in goede banen leiden. Hierbij heb ik veel contact met het atelier, de borduurinrichting en de administratie. Ik werk nauw samen met mijn collega’s om alles gestroomlijnd te laten verlopen. Hierbij heb ik ook veel klantcontact. Ik bel bijvoorbeeld op als de order klaarligt.

Ook sta ik in de winkel om klanten te informeren en te adviseren over bedrijfskleding. Hierbij is het doel om samen met de klant een goede keuze te maken voor passende bedrijfskleding waarvan ze jarenlang plezier hebben.

Wat mijn werk zo leuk maakt is dat elke dag anders is door de diverse werkzaamheden die ik uitvoer binnen het bedrijf.

Bij mij kun je terecht voor:

  • Vragen over orders
  • Status van de bestelling
  • Adviesgesprekken

magazijn@detijdbedrijfskleding.nl

Verkoop

Als verkoopster sta ik altijd in de winkel om de klanten te helpen met hun aankopen. Ik geef advies op maat, hierbij kun je denken aan gebruiksgemak, design en het moet uiteraard praktisch zijn. Ik denk graag mee met de klant zodat iedereen blij de winkel uitgaat met zijn/haar aankopen. Mijn functie is veelzijdig, zo vind ik het ook leuk om logo’s te bedrukken. Het is leuk om te zien dat de bestellingen bij mij beginnen en eindigen.

Bij mij kun je terecht voor:

  • Kledingadvies
  • Vragen over bedrukken/borduren
  • Bestellingen
  • Het maken van afspraken

verkoop@detijdbedrijfskleding.nl

Inkoop/Financiën

Als medewerkster van facturatie en inkoop ben ik niet vaak in de winkel. Achter de schermen zorg ik dat de bestellingen op tijd worden besteld. Omdat ik de inkoop doe heb ik nauw contact met de leveranciers. Mijn contact met de leveranciers zorgt ervoor dat ik op de hoogte blijf van alle veranderingen omtrent de artikelen die wij verkopen. Bij deze veranderingen kan ik de klant bellen/e-mailen om een passende oplossing te vinden.

Aan de andere kant ben ik graag bezig met de boekhouding. Facturen maken en ervoor zorgen dat de cijfertjes kloppen. Mijn rekenmachine is dan hierbij ook mijn beste vriend!

Ik ben erg trots dat ik mag werken bij een bedrijf dat zoveel waarde hecht aan zijn medewerkers en klanten. Vooral in deze Tijd is het belangrijk om dat menselijke contact te waarborgen.

Bij mij kun je terecht voor:

  • Crediteurenadministratie
  • Algemene administratie
  • Inkoop

facturen@detijdbedrijfskleding.nl

Coupeuse

Mijn naam is Corina. Ik ben de coupeuse van dit gezellige familiebedrijf. Werken bij De Tijd doen we met een superleuk team dat draait als een geoliede machine. De sfeer is altijd goed en er is altijd ruimte voor koffie en een praatje!

Met 40 jaar ervaring in het kleermakersvak kunt u bij mij terecht met al uw vragen over het aanpassen van kleding. Dat kan variëren van een eenvoudig zoompje in een werkbroek tot maataanpassingen van kostuums. We werken met een zeer gevarieerde klantenkring. Dat geeft verschillende vragen waar we eigenlijk altijd wel een oplossing voor vinden.

Daarnaast zijn wij ook een erkend leerbedrijf wat voor mij betekent dat ik stagiaires begeleid in het leren van het naaivak. Héél leuk om de fijne kneepjes van het vak over te brengen!

Mijn doel is ervoor te zorgen dat mensen zich goed voelen in de kleding die ze bij ons kopen en vol vertrouwen hun werk kunnen doen!

Allround

Mijn ouders zijn dit bedrijf in 1931 begonnen. Wij woonden destijds boven de winkel op de Paul Krugerlaan. Het was heel normaal om tot 23:00 uur in de avond open te zijn. Bedrijfskleding is me dan ook met de paplepel ingegoten. Ik ben er daarom ook supertrots op dat mijn dochter dit bedrijf een aantal jaar geleden heeft overgenomen. Zij heeft dezelfde energie en passie die ik ook heb. Dat is leuk om te zien. Zelf heb ik nu een stap teruggedaan en spring ik bij waar nodig. Dit is voornamelijk het bezorgen van bestellingen.