De Tijd Bedrijfskleding

Werkwijze

Persoonlijk contact, aandacht en advies op maat. Dat kenmerkt De Tijd Bedrijfskleding. We kennen onze klanten en weten wat hun wensen zijn. In onze ogen essentiële elementen voor het krijgen en behouden van tevreden klanten. We kijken stap voor stap waar u behoefte aan heeft. Zo vinden we samen passende oplossingen voor al uw vraagstukken op het gebied van bedrijfskleding. Graag geven we u een indruk van wat u van ons kunt verwachten.

Stap 1. Kennismaking en inventarisatie

Als het eerste contact is gelegd, nodigen we u uit voor een nadere kennismaking. In dit stadium inventariseren we uw wensen en bespreken de diverse mogelijkheden. U maakt direct ook nader kennis met ons; wie zijn we, hoe werken we en wat kunnen we voor u betekenen?

Stap 2. Samenstelling van de kledinglijn en logo's

Wanneer voor ons duidelijk is wat u zoekt verzorgen wij een advies op maat. De snelste of goedkoopste oplossing is niet altijd de beste voor uw situatie. Tenzij dat juist is wat u zoekt. Op basis van de inventarisatie adviseren wij u over mogelijke modellen, kleuren, aantallen en gebruik van uw logo.

Stap 3. Offerte

Uit uw wensen en ons advies rolt een kostenplaatje. Voordat we aan de slag gaan, ontvangt u van ons een (digitale) offerte. Wanneer we het eens zijn over de artikelen, aantallen en prijs, is de opdracht definitief en gaan we voor u aan de slag.

Stap 4. Maat opnemen

De keuze voor de kledingstukken is al gemaakt, maar we zorgen natuurlijk ook dat deze uw medewerkers perfect passen. Daarom nemen wij alle maten op. In overleg plannen we hiervoor een sessie in onze winkel of bij u op locatie. Naast de standaardmaten zijn ook heel grote of kleine maten probleemloos leverbaar. Extreem grote of kleine maten laten we maken, zodat iedereen probleemloos in dezelfde kledinglijn werkt.

Stap 5. Verstellen

Het kan zijn dat de standaardmaten en modellen net niet aansluiten bij uw wensen. Of dat een van uw medewerkers afwijkende maten draagt. In dat geval verzorgen we alle mogelijke verstelwerkzaamheden. Zodat de kleding in alle gevallen als gegoten zit.

Stap 6. Artikelen bedrukken of borduren

Om te zorgen dat uw bedrijfskleding perfect aansluit bij uw huisstijl, kunnen we die van uw bedrijfslogo voorzien. Daarvoor bedrukken of borduren we de kledingstukken, afhankelijk van uw wensen. Dit kan al per stuk. Kwaliteit gegarandeerd.

Stap 7. Per persoon verpakken

Zeker wanneer u veel medewerkers tegelijk in het nieuw steekt, kan het een uitzoekwerk zijn om iedereen van de juiste kleding te voorzien. Als extra service leveren wij de kleding daarom per persoon verpakt aan. Dat staat ook vermeld op de pakbon. Dat bespaart u veel tijd met het controleren van facturen.

Stap 8. Bezorgen

In de regio Den Haag en Rotterdam bezorgen wij alle kleding op het door u opgegeven adres. Buiten deze regio maken wij gebruik van onze pakketdienst.

Stap 9. Facturering

Na aflevering van alle kleding ontvangt u van ons een duidelijke en overzichtelijke (verzamel)factuur. Hierop is precies terug te zien wat u heeft besteld, wanneer en voor wie. De factuur wordt eventueel voorzien van uw kenmerk of ordernummer.

Stap 10. Kwaliteit

Een opdracht is wat ons betreft niet afgerond als de factuur de deur uit is. We vinden het belangrijk om te weten of alles naar wens is afgeleverd. Hoewel we werken met ervaren partners en hoogwaardige producten, kan er onverhoopt iets mis gaan. In dat geval kunt u altijd bij ons terecht. Wij zoeken dan naar een passende oplossing. U kunt ons met een klacht of opmerking altijd bellen. We staan u graag te woord, maar op de homepage vind u onder “Klantenservice” ook een klachtenformulier. Uw klacht/ opmerking wordt dan binnen 2 werkdagen behandeld.

Openingstijden

Maandag t/m vrijdag
9:00 - 17:00

We zijn gesloten van 24 december 2018 tot en met 2 januari 2019.

clickme